Friday, July 8, 2011

Busy la bro...

Dh lama tak tulis entry baru. Dh 3 bulan tak jenguk apatah lagi meng-update. Kalau la blog ni benda macam buku dh lama berhabuk siap di makan anai-anai lagi kot. Sorry to kengkawan yg bertanya bila nk update. Maklumlah busy sangat skarang ni. Lagipun, aku ni bukanya kreatif sangat pun ber-blog…takder idea nk tulis pasal aper. Kalau tulis pun benda yang orang lain tak minat.

Ader jugak la member2 kat luar sana tanya “dh cuti, tak update blog kaa?”. Sebenarnya tengah2 budak2 IPTA syok layan cuti panjang skarang ni, aku sebenarnya tak cuti pun. Universiti tempat aku blajar skarang ni takder cuti panjang macam diorang…so terpaksa la aku sambung pelajaran dikala diorang tengah syok bercuti….kekadang jeles gak ngan diorang…posting gambar bercuti sana sini kat facebook tapi aku menghadap buku akademik tiap2 malam.

Lagi teruk, semester ni aku lagi sibuk (lagi senior, lagi sibuk—lumrah student engineering). Macam 2 benda kena study, lagi banyak masa habis menghadap buku, siapkan projek itu ini tambah plak ngan assignment yang tak terkira. Bleh pening woo.. Pendek kata, aku tak update blog sebab jadual harian yang sibuk ntah aper2.

So, sesaper yg suka sgt tanya kenapa tak update ni ler alasanya. InsyaAllah kalau ader masa lapang, ader idea nk tulis, aku akan update. Sekian…

*(back to CAD program , working on my gearbox design project)

No comments:

Post a Comment